tisdag 2 december 2008

Blog award,skratt och tisdagsrusch


Va kul,jag har fått en "award" av Marie. Tusen TACK!!!
Nu ska man visst välja ut 7 st till som ska få detta pris,men jag gör som zvammel,delar ut till alla som läser och som skriver i min blogg,ni är värd detta pris allihopa! Puss på er!!!
Gårdagkvällen på Norra Brunn var suverän!! Först på scen var tre ungdomar ,de var jätteduktiga,men senare på kvällen så kom då "the one and only":Johan Rheborg !! Vilken kille,vilken ståupkomiker! Som vi skrattade,jag vek mej av skratt och kunde inte sluta skratta,tårarna rann! Puh,det blev riktigt jobbigt ett tag! Ska bli så roligt att få skratta lite mer på fredag när vi ska på Cirkus och se just Rheborg/Uggla/Ulvesson på scen!!! Ett gott skratt är aldrig fel :)
Idag var jag däremot lite seg efter helgjobb och så gårkvällen. Men var tvungen att ta mej in till jobbet för fackliga möten och HLR-utbildning (mycket nyttigt),för att sen åka vidare till skolan för utvecklingssamtal med yngsta sonen,sen handla mat. Kom hem klockan 18 och är mycket trött nu, glad att jag får vara hemma ikväll...puh...det är lite för mycket nu...

2 kommentarer:

Storarvid sa...

Ett gott skratt då och då är så viktigt och ger så mycket både till en själv och andra. Det är ju en del av abitionen på min blogg, att få andra att skratta om än bara lite, så är det alltid något.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul med norra brunn!
Jag älskar stand up och måste ju gå oftare på det, har jag bestämt:)
Och du, gratttis till fina utmärkelsen. Jag gillar din blogg. Också!:)