tisdag 13 juli 2010

Italienbilder,magsjuka och en Iphone!

Lite foton från Italien...bl.a från en liten by i bergen :Calcata,så gammal och så vacker. Längst ner ett foto från sjön Lago Di Bracciano. Men nu mår jag inte så bra...magsjuk...i vanlig ordning när jag har varit ute och rest,hm...
I denna värme är det inte så kul. Börjar må liiiite bättre nu i alla fall..
Mobilen ja,som är trasig,var ju tvungen att fixa en ny,så igår blev den inhandlad...en Iphone!!
Så nu vet jag vad jag ska göra resten av semestern....



































2 kommentarer:

imse sa...

Vad fint! Italien är verkligen speciellt.

Magsjuka är bland det värsta jag vet. Hoppas du piggar på dig snabbt.

Kram

Yvonne sa...

Åh fy sjutton för magsjuka!
Ni verkar ha haft en underbar Italientripp...jättefina bilder. Kram