Ser att svanparet bara har två ungar kvar nu, de var 5 stycken från början...
Även i mina hemtrakter så finns det lite blomsterarrangemang ;-) Vet ju att min kompis från Falun tänker springa midnattsloppet även i år, så jag har ju funderat och funderat, och ikväll gjorde jag slag i saken och anmälde mej jag också !
Minns att jag år 2010 sprang mitt sista midnattslopp , och tänkte att aldrig mer, det var en otroligt varm kväll, med extrem hög luftfuktighet, nära 90%.
Men, man ska aldrig säga aldrig!!! Here we go again!
1 kommentar:
Så kul att du ska springa Midnattsloppet. Då ska vi heja! Bor ju på första parkett. (Om de inte lagt om loppet förstås).
Vad gäller svanarna och deras ungar så kan måsar eller trutar ha tagit dem. Det har vi sett hos oss. Så sorgligt.
Kram
Skicka en kommentar