söndag 2 november 2008

Nya Karlsson&Co

Vilken kväll det blev! Jag och min kompis Y hade tänkt dansa loss på Golden Hits i stan,men oj vilken kö det var där,vi promenerade istället vidare på Kungsgatan mot Nya Karlsson & Co,där vi slank in och förlustade oss hela kvällen! Dansade till 70/80-talsmusik och drack goda drinkar! Hade sällskap av dansglada människor,så kvällen blev mycket lyckad! Och inte gjorde det något att vi kom hem snabbt och smidigt genom sonens kompis som har körkort! Så vi slapp betala en dyr taxi hem kl 03!....




2 kommentarer:

imse sa...

Jo, vi åt middag. Helt utsökt mat.

Storarvid sa...

Linda Benzing var o röjde loss på våran förra firmafest tillika julfest. JÄDRAR vilket DRAG. En kompis stod längst fram o mellan två låtar ringde hans mobil. Linda var snabb o snodde telefonen höll micken intill o fråga.
- Vem ä du??
Svaret hördes "de är Matte, VEM ÄR DU??"
- LINDA BENZING. Var ä du nånstans?
"ääää på... stationen"
- ”Där ska du väl inte va. Kom hit nu o röjj eller dra nånstans o ha tråkigt!!!”
"äää vaa? vad sa du? vem var du sa du??
- Linda Benzing kom hit för här är fest eller skit på dig förresten HEJ DÅ !! Så lade hon på.
Alla vi garva så vi tjöt!!!
Sedan röjde hon loss på scenen för oss "flygplans gubbar o gummor långt in på småtimmarna.
Ett halvår senare skulle Måns Zelmerlöv dyka upp, men fick förhinder då kom Linda igen, med kort varsel (samma dag) o jag kan säga så mycket att hon minst sagt gjorde rätt för sig
Efter detta måste jag erkänna att jag gillar Linda skarpt.