lördag 22 november 2008

Svettisdag nr ett


Oboy vilken dag! Upp i ottan,ute är det vinter!! Ut och pulsa i snön till tåget.Ovanligt pigg,förväntansfull! In till GIH i stan för F&S Svettisdagar. Nästan 1500 personer på plats,trångt men glatt. Massor av olika aktiviteter. Jag provade på funktionell jympa,hur rör vi oss,tänk AH! (Atletisk hållning..nu jäklar ska jag sträcka på mig mer!),sen mjuk skön vänta barn jympa med en karismatisk ledare från Skåne.

Kunde eftermiddagen bli bättre? Jodå, var lyrisk, med rosor på kind och hes i halsen efter att ha träffat : Caroline Af Ugglas,min nya idol! Vilken tjej! Vilken attityd! Hon fick oss alla att sjunga för full hals! Och jag gick förstås fram till henne efteråt,som många andra och tackade, och nämnde oxå att jag ville se henne i melodifestivalen nästa år,hon ska visst vara med,eller hur? Har hört ett rykte...
Kvällen blev inte mindre rolig,god buffé och dryck,musik till tusen,dans!
Och så kvällens överraskning på scenen: Alcazar!!!! ( Säg den jympaledare som inte har haft med en låt av dem på passet!) Alla sjöng med,och vilka moves hade dom på scen,där låg vi i lä vi F&S ledare....för fullt så sexigt rör vi oss inte, som Andreas och tjejerna!!!!






1 kommentar:

Anonym sa...

Så glad att du hörde av dig! Å att du kände igen mig:-)
Mitt gamla nick skriver jaginte här eller i min blogg. Vill vara anonym...så lycka till att grubbla vidare:-)


Du verkar ha haft en toppenkväll!!
Å så sprudlar du av energi! Vad sägs om att skicka över lite till en hostande, kraxande och blek sak "bara en blogg bort"?