måndag 12 april 2010

Nya Sollentuna centrum

Helgen rusade på i en faslig fart! Liiite har jag börjat plugga....preeklampsier,skulderdystocier,sugklockor,blödningar.....det tar aldrig slut!
Idag följde jag med maken till nya tjusiga Sollentuna centrum,med palmer och allt. Stort som sjutton,så vi gick lite vilse,haha! Man blir inte lite sugen på att shoppa kläder,så många butiker!!!! Oboy! Men nu var det till maken och inte till mej som det skulle handlas. Det är ju Stadshuset som gäller på fredag!

Såg ni nya Kommissarie Winter ikväll på Svt ,med Magnus Krepper som Erik Winter? Jag gillade det :)

4 kommentarer:

Helga - precious sa...

Jag såg det, men så när det var ungefär 15 minuter kvar var tvungen att hämta sonen från träningen. Är man tonårsmorsa eller är man?

Anni sa...

Tur att man redan fött sina barn...

Vinterfin sa...

Ja jag såg Winter..Har inte sett de tidigare men jag gillade detta.Han var bra som Winter, överaskande!
Ja då ska du se mig i Nacka Forum, där går jag alltid vilse ha ha...Som en yr höna...

Bloggarmorsan sa...

Du blev vådligt snygg i håret!! Jag blir så sugen på att fixa mig själv lite men har svårt att ta mig tiden... Hujedamig när man tänker på allt galet som kan bli när man gör något så "naturligt" som att föda barn. Är glad över att jag har mina fyra och att tillverkningen av fler är nedlagd!!!
Kramkram Helena