tisdag 27 april 2010

Kursdag 2 och slutprov!



"Advanced Life Support in Obstetrics certifies that Susjos has succesfully completed the ALSO provider written examination and skills assessment stations"

YES! Efter en till heldag med föreläsningar och på eftermiddagen ett 70 min skriftligt prov och sedan ett praktiskt prov,så är jag helt slut!!!....Men sååå lycklig! Så här nervös har jag nog inte varit sen jag tog körkortet!! Haha!!!!

I did it!!! ;) ! Nu har jag ännu mer fördjupning i akuta situationer på jobbet,och kan även vara med och träna upp mina kollegor vid våra teamträningar.

Men så trött jag är nu...hemma igen efter två av de mest intensiva dagar jag varit med om!

5 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Men så tryggt det blir att föda hos dig nu! Kan tänka mig att det har varit en enorm anspänning men tänk vilken skön känsla det är nu! Grattis!

Mia S sa...

Grattis grattis !

Kram ♥

Helga - precious sa...

Grattis - bra gjort!!!

imse sa...

Stort grattis!

Susjos sa...

TACK TACK snälla ni! Jag är stolt som en tupp!!! :)