fredag 3 december 2010

Jag är ute när gumman min är inne...

Äntligen fredag! Och jag är ledig ikväll,och ska inte någonstans! Jätteskönt och efterlängtat. De lustiga är att min man började fixa till sig när jag just vaknat,och jag undrade förvånat vad han höll på med. Jo,då var det dags för den årliga herrmiddagen ikväll ,ett gäng killar som gillar ärtsoppa!
Jag sitter alltså hemma själv ikväll,och njuter,inte minst av den nya fina utsikten av de nya matsalbordet och stolarna,och hoppar högt när jag går förbi en spegel och ser min nya korta frisyr,har inte riktigt vant mig ännu-men TACK för alla fina kommentarer. Blir generat glad över att jämföras med Annie Lennox och Marie Fredriksson!!!

4 kommentarer:

Mia S sa...

Och jag tittar in och hejar tillbaka... kram ♥

Anne-Lie sa...

Så kul med lite nytt hemma! Gillar det jag ser;-))

Eva sa...

Hoppas du hade en lika skön fredagskväll som jag!

Kram Eva

Tant Janet sa...

Snyggt och vad snygg du är i håret. Ha en bra helg!