måndag 28 februari 2011

Jag åker hit och dit

Efter en dags sömn så smakar mjölk och flingor och kaffe supergott! Mitt hektiska liv fortsätter...ska iväg och köra mitt jympapass innan natt nr tre på jobbet. Packar väskan så att jag kan åka direkt till jobbet och duscha och äta. I morgon bitti ska de börjar riva vårt badrum (fuktskada som ska fixas). Lite svårt att sova hemma då? Åker istället till väninnan och sover.
Sen har jag två nätter till denna vecka att jobba innan 8 tjejer åker till Järvsö på söndag....
Hur ska jag hinna med allt????!

7 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att passet går bra att jobba och att du får sova gott hos vänninan.
Kram

Anna sa...

Fullt upp!! sov gott i morgon! Kram

Anne-Lie sa...

Ta ett djupt andetag och sen tar du bara en sak i tagen så ska du se att dygnets 24 dagar och de dagarna du har kvar kommer att räcka!

Helga - precious sa...

Hjälp! Jag fattar INTE hur du orkar med ditt eget tempo och nattpass på det...

Kicki sa...

Du verkar hinna med det mesta! Kram

Anna sa...

Oj det är verkligen fullt drag hos dig! Kom ihåg att vila lite också. =)

Malla sa...

inte stressa! :) nu vart jag sugen på kaffe, bäst göra en kopp!