onsdag 16 februari 2011

Mitten av februari

Jag har alltid tyckt att november är den tuffaste månaden,ni vet med mörker och kallt. En kompis till mej tycker att februari är värst. Jag är nu benägen att hålla med henne. Idag har jag varit extra trött,det har varit extra kallt och blåsigt ute. Varit och tittat på kakel och klinkers till badrum som ska bli renoverat....trött trött. In på nattmöte ikväll....trött trött.
Nu börjar klockan bli mycket,och nu börjar jag bli pigg. Såg Pekka Heino på TV i "Go kväll". Så det blir lite glamour på dagens bild- Pekka och jag i Luleå för två veckor sedan. Snart blir det lite schlager i TV igen, och denna lördag blir det både Shirley Clamp och Erik Saade!
Februari behöver verkligen piffas upp,eller hur?!

2 kommentarer:

Anna sa...

Fin bild!
Ja februari börjar verkligen kännas som den värsta månaden, nu vill man ju bara ha vår som aldrig tycks komma.
Vi får stå ut med kylan ett tag till.
Kram

Kicki sa...

Du kan verkligen glänsa med kändisar:) Bilden lyser upp i februarimörkret! Kram