tisdag 15 maj 2012

Knäont

Jaha, bumbibjörns studsandet igår ledde till akut ont i knät! Kände redan igår kväll att jag hade ont i knät efter jympan, men tänkte att det går väl över under natten. Har ibland haft lite ont i knät, och använder därför ett knäskydd när jag jympar och joggar, blir liksom lite stabilare. Men i natt vid 04 tiden vaknade jag och hade väldigt ont i mitt knä,så jag fick hoppa upp på ett ben och ta smärtstillande. Somnande sen om efter ett par timmar, och vaknade vid 13-tiden! Ipren och alvedon har hjälpt lite idag, men sent omsider (vi inom vårdbranschen söker ju inte hjälp i brådrasket) så har även jag insett att jag väl måste uppsöka en läkare. Men närakutens röntgen har nu stängt för dagen, och jag får vänta med att boka en tid tills i morgon. Suck. Ser ni vilket av mina knän det kan vara som gör ont?

4 kommentarer:

Anna sa...

Inge hoppande nu, sit i solen o ta de lugnt :)
Be om och bli servad :)
Kram

Anne-Lie sa...

så trist med knät men ser att du har sol hos dig och det kan ju inte vara trist! Här regnar och åskar det ;-)

Shamrock sa...

Men usch då. Hoppas att det gått över nu

Anonym sa...

Inte roligt med knäont! Vet du vad det är som är fel? Jag har ju en inflamation och ojämt brosk och någon fetkropp bakom knät som är förstorad.