tisdag 15 maj 2012

Knäont

Jaha, bumbibjörns studsandet igår ledde till akut ont i knät! Kände redan igår kväll att jag hade ont i knät efter jympan, men tänkte att det går väl över under natten. Har ibland haft lite ont i knät, och använder därför ett knäskydd när jag jympar och joggar, blir liksom lite stabilare. Men i natt vid 04 tiden vaknade jag och hade väldigt ont i mitt knä,så jag fick hoppa upp på ett ben och ta smärtstillande. Somnande sen om efter ett par timmar, och vaknade vid 13-tiden! Ipren och alvedon har hjälpt lite idag, men sent omsider (vi inom vårdbranschen söker ju inte hjälp i brådrasket) så har även jag insett att jag väl måste uppsöka en läkare. Men närakutens röntgen har nu stängt för dagen, och jag får vänta med att boka en tid tills i morgon. Suck. Ser ni vilket av mina knän det kan vara som gör ont?

5 kommentarer:

Anna sa...

Inge hoppande nu, sit i solen o ta de lugnt :)
Be om och bli servad :)
Kram

Anne-Lie sa...

så trist med knät men ser att du har sol hos dig och det kan ju inte vara trist! Här regnar och åskar det ;-)

Shamrock sa...

Men usch då. Hoppas att det gått över nu

ililla sa...

Gissar på höger...!!! Krya på dej, kram

Fru H sa...

Inte roligt med knäont! Vet du vad det är som är fel? Jag har ju en inflamation och ojämt brosk och någon fetkropp bakom knät som är förstorad.