torsdag 17 juni 2021

Lunchdate på stan

Här satt jag idag och väntade på min kollega och tillika kurskamrat från barnmorskeutbildningen, vi har följts åt genom åren och är fortfarande kvar på KS. Nu har även hon fyllt 60 år, och jag ville gärna bjuda henne på lunch, idag var det äntligen dags. Jag hade bokat bord på Calle P i Berzelii Park, men glömde helt bort att fota därifrån, vi hade så mycket att prata om!
Vi fick en fantastisk dag, som övergick till kväll innan jag cyklade hem igen igenom ett folktätt Hagaparken. En perfekt kväll för träffar via jobbet eller privat kan jag tänka mej!


 En fantastisk dag som snabbt övergick till en fantastisk kväll! 

Orsakullan undrar idag : Jag hoppas på att…vi får en fantastisk sommar, och fin semester när den väl kommer!


4 kommentarer:

BP sa...

Låter som en perfekt dag efter nätterna på BB. Å vilket underbart väder du/ni kunde njuta av.
Skrattade gott åt dina bilder från Hagaparken:-) Hur många gånger har jag inte varit där med olika jobb/arbetsgivare och spelat brännboll med pizza som tilltugg:-)

Ama de casa sa...

Instämmer med BP - stor igenkänningsfaktor när det kommer till träffar med jobb/vänner i Hagaparken!

Vilken härlig dag och kväll det blev :-)

Hoppas att din önskan går i uppfyllelse!

Znogge sa...

Vilken härlig dag och kväll det blev! Det gäller att njuta av sommaren för även om den ligger framför oss går den fort.

Kram och god fredag!

Ditte sa...

Vad trevligt att ses! Förstår att ni Och Calle P ligger ju bra till och fint med grönskan runt om. Perfekt för dig att kunna cykla. Att ta en tur genom Hagaparken är ju njutbart det också. Härlig grönska!
Önskar dig nu fina arbetsfria dagar.
Trevlig fredag.
Kram