tisdag 9 maj 2023

Liverpool ESC

Så är vi på plats i Liverpool, först en bild från Arlanda, våra kompisar stannade kvar i Manchester över natten..


Mot England!
En vacker kväll…
På vårt hotell har de laddat för ESC, i hissen upp till rummet.
..och, I entrén…
Godmorgon! Jodå, tånaglarna är blåmålade! 
Döm om vår förvåning när vi idag inser att vi bor väldigt nära arenan, tvärs över hotellet , vilken lycka! 
Nu laddar vi inför kvällen …
Ett pariserhjul finns också…
Pizza till brunch, snart dags för uppvärmningsmiddag med melloklubben, och sen till arenan för att se Loreen gå vidare till finalen på lördag! 
 

6 kommentarer:

BP sa...

Kul att du hann med ett livstecken från Liverpool! Vilken tur eller om det var skicklighet att ni hamnade så nära arenan. Perfekt ju!
Njut, njut, njut!
Själv är jag i valet av kvalet att kolla Real Madrid-Manchester City eller ESC;-)

znogge sa...

Hoppas att det blir en riktigt bra och härlig kväll och att det går bra för vårt bidrag. Nu sitter ni så klart redan bänkade :D

Kram och god kväll!

Paula sa...

Fint uppträdande av Loreen, nu väntar jag på finnen, sen stänger jag av, så säker är jag på att bägge går vidare. Ni åker säkert på lite efterfest, ha så kul!

Ditte sa...

Så roligt att du skriver! Tack!Tyckte jag såg dig i kväll på tv med den svenska flaggan. Kanske ett önsketänkande. Toppen att ni bor så bra och nära arenan.
Har sett alla bidrag och visst var det fler än Loreen som jag tyckte var bra. Men säkert går både hon och Finland vidare.
Önskar dig en fantastisk kväll.
Kram

Anki sa...

Trevlig läsning från er resa! Jag såg inte programmet på tv och visste inte hur det gått förrän när jag läste nyheterna i morse - och det gick ju bra för Loreen :)
Kram

LillaSyster sa...

Mmmm Peroni!