söndag 28 maj 2023

Skyltsöndag


 Börjar dagens skyltsöndag, som BP så fint håller i, men min favoritbild på mej och min mamma, minns fotot, vi är nyinflyttade till Hofors från Falun året var 1974. Passar bra med denna bild dagen till ära!

Jomen lite morsdagsfika måste man ju ha fast man jobbat natt! Vaknade vid 14 tiden, och klockan tre kom yngsta sonen med flickvän och jag fick paket och blommor.
Även maken hade köpt rosor till mej! 

Å vad fick jag då, jo en hopvikbar solbädd, perfekt att ta med på cykeln ner till Brunnsviken i sommar! Superbra ju! Så trevligt med mors dag, maken hade på sin väg hem från jobbet köpt bakelser till oss alla.
Denna bok ska vi läsa till nästa gång vi ses i vår bokklubb.

Avslutar denna skyltsöndag med en tokig skylt från nätet!
Nu är jag ledig och kan ladda inför operationen på tisdag....


7 kommentarer:

femfemman sa...

Fina presenter. Lycka till med operationen! Kram

Äventyret framtiden sa...

Så fint med presenter, blommor och bakelser på Morsdag och framför allt grattis till en kärleksfull familj! Det bästa! Ja, du tar väl bilen du till operationssjukhuset? Ta inte kvasten! 😉
Kramar! Tummarna upp här!

Ditte sa...

Fint skyltat!
Så glad jag blir när jag ser den fina bilden av dig och din mamma överst.
Förstår att det är en favoritbild.
Fint med son och flickvän på besök och trevligt med blommor och paket. Rosor från maken var också omtänksamt.
Vilken bra och praktisk present med en hopvikbar solbädd- Absolut användbar. (Har ett par gamla här i köädkammaren men de fyller sin funktion)
Intressant med boken ni ska läsa. Har hört talas om den men vet inget alls.
Tack för ett gott skratt på slutet. Med humor kommer en långt.
Kram

BP sa...

En härlig bild av din mamma och dig. Å vilken helt perfekt morsdagspresent du kan skylta med. För att inte tala om alla fina blommor som du är sååååå värd:-)
Boken (och författaren) säger mig som vanligt ingenting, men hoppas att du gillar boken.

Tusen tack för din fina Skyltsöndag och länken. Ladda upp nu inför operationen på tisdag!!!

Paula sa...

En solbädd till en soldyrkare, kan ju inte bli bättre!Och blommor i massor, även jag fick en blomma, det har nog aldrig hänt tidigare, penseer till balkongen fick jag.Vilket vackert bokomslag! Kram

Åke sa...

Ta bilen nästa gång :) Den var bra :) Blommor i all ära, så trevlgt :)

Anna i Portugal sa...

Fina blommor och en lämplig present, så bra! Och ja kvasten låter jag stå numera :)