onsdag 8 juli 2009

Jobb,rabarberpaj och flädersaft



Sovit gott idag efter nattens jobb,det var stökigt när vi kom till jobbet,men sen lugnade det ner sig,för att åter ta fart på morgon kvisten. Många barn ska födas nu i juli och augusti,så nu är det väl slut på "sötebröds nätterna",vi hade ju en lugn period sist jag jobbade. Natten mot tisdagen var visst hemsk,jättemycket att göra hela tiden. Så mina kollegor var väl värda rabarberpajerna som jag bakade och hade med till jobbet i natt,smakade gott med vaniljglass till!

Innan jag åker till jobbet ikväll så ska jag sila flädersaften,jag tror och hoppas att den blir god!

Förra våren fick mitt jobb besök av Metro,läs artikeln här

2 kommentarer:

Katinka sa...

Paj! Så gott! Och ni är alla verkligen värda det! Vilket jobb ni utför ju!

Potatishäxan sa...

Flädersaft, mmmmmmm så gott! Ha det bra.