fredag 9 april 2010

Vårtecken,Chanel och frisörbesök



Nja..så himla pigg är man inte dagen efter ett nattpass. vet inte hur jag tänkte när jag bokade in frissan idag,men efter besöket hos Lotta, så blir man så pigg och framför allt snygg i håret! Så alla de andra ärendena idag gick som en dans! Trots grått och regnigt ute!

I går när jag drog upp min rullgardin så såg jag årets första sädesärla! Så visst är våren på väg-underbart!

Jodå,jag såg Coco Chanel filmen igår,och jag gillade den mycket! Inte minst för underbara Shirley MacLaine som den äldre Coco Chanel. Nu vill jag gärna ha ett Chanelplagg i garderoben också....

Nehej...dags att baka fredagspizzan! Ha en mysig fredagkväll!

6 kommentarer:

Grönare ängar sa...

Ursnyggt!!, som vanligt. Ha en skön helg i grårusket. Kram Camilla

Anne-Lie sa...

Som tur är så är det rätt av kopplande att vara hos frissan, tillhör dem som näst intill somnar när de tvättar håret;-))

Så kul att du sett ärlan - jag tycker vi bestämmer att våren är här!

Tant Janet sa...

Supersnyggt.
Kul att filmen var bra!! Ha en bra helg!

Jess sa...

Så snygg du är i håret! Härligt att få gå till frisören! Ha en mysig helg!

Petra sa...

Så fin du är i håret.

Hoppas att fredagskvällen var mysig och att denna dagen har varit bra.

imse sa...

Men du, nu har vi likadana frisyrer. Jag har låtit lugga växa ut. Var så trött på att den måste klippas ständigt och jämt.