tisdag 22 november 2011

Versace for H&M !!!

Vad gör man en grå ledig november tisdag? Jo, träffar schlagerväninnan i Kista på lunch och får lite glitter och glamour på H&M. Blev inspirerad av henne som förstås har köpt Versace klänningar. Så jag tassade tillbaka till H&M när vi hade skilts åt och provade för skojs skull två klänningar som fanns i min storlek. En av dem satt som en smäck på mig- och jag min tokdåre,köpte den!! Så gör man för att pigga upp en duggande gråmulen november tisdag. Gissa vilken klänning jag köpte?


12 kommentarer:

Mallan sa...

Den gula! Vad kostade den? Kram

Ting sa...

SNYGGT!

Kicki sa...

Den med hjärtan:)
Ja, han vill att jag ska hämta...kunde väl frågat i morse exempelvis!

Anne-Lie sa...

Om jag vore dig skulle jag köpt båda - varför välja när det passar;-))

Eva sa...

HÅller med ovanstående - köp båda. Båda snygga!

Shamrock sa...

Jag tyckte att båda satt som en smäck på dig. Jag gissar att du köpte den gröna eftersom den var lite mer "udda"

Sus sa...

Den gula va?
perfekt till mello!

Mia sa...

Jag hamnade hos dig av en slump och passar på att gissa ;) Tror att du valde den gula trots att båda två var riktigt coola!

Ullebulle sa...

Sv: Vi har testat typ alla matkassar, nu testar vi mathem.se Tyckte Lina hade lite för mkt böner och sånt, mina ungar diggar inte det. Plus att Stora är allergiskt på baljväxter...

Jag tror du tog den gula...

Hovdamen sa...

Tja jag hade ju köpt den gröna med hjärtan men det ser inte ut som om du gillar den...så det blev nog den gula...

Kram

Gafflan sa...

WOW vad snygga klänningar och dom satt jättebra på dig men du är ju snygg oavsett. Tror du tog den gula. :D

fialia sa...

Gissar på den gröna som e en fin färg på dig o lite rolig i tyget.
ha de Fia