måndag 18 juni 2012

Dag ett på semestern

Första semesterveckan börjar med regntunga moln...tja...vad ska man säga?
Åkte till Vällingby och gratulerade syster som fyller år på självaste midsommardagen,men då är vi på landet, så jag firade henne lite i förskott. Köpte med mig ljuvliga laxbakelser till lunch :)
Hann vila en kort stund när jag kom hem innan det var dags för sista jympapasset för mej ,sen är jag ledig från mitt pass i tre veckor. Får se om jag hinner knåpa ihop till ett nytt pass inför hösten på min semester?!
Nu ska här betalas räkningar till pappa, och funderas på några goda sillinläggningar till midsommar? 

3 kommentarer:

Anna sa...

Som jag skrev förut så ser laxbakelsen ljuvlig ut! :)

Eva sa...

Wow så gott det ser ut med laxbakelse.

Hoppas du får en superskön semester!
Kram Eva

Shamrock sa...

Den såg jättegod ut den där bakelsen...