tisdag 17 juli 2012

Money makes the world go around....

Vaknade kl. 06 (!) i morse, och kunde inte somna om. Förkylningen vill inte riktigt ge med sig. Så jag pallrade mej upp till soffan, sa hejdå till yngsta sonen som faktiskt jobbar några veckor på Karamellkungen. En Ipren och kopp hett te senare så mår jag mycket bättre, så när de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba extra i natt så var det inte så svårt att tacka ja, semester kostar! (Allra helst när man råkar åka på en sista minuten resa till Grekland!). Nu har jag också städat i kök och badrum, nu borde jag nog gå och lägga mej om jag ska orka jobba i natt!?

3 kommentarer:

Mallan sa...

Är du nu så pigg att du verkligen kan jobba i natt då? Kram

Susjos sa...

Vi får se i natt Mallan...;)

Västgötskan sa...

Skönt att du mår bättre! Men ta det lugnt på jobbet. :-)

Kram