tisdag 23 oktober 2012

En lugn natt på jobbet och nu svtplay

En ovanligt lugn natt på jobbet. Så skönt med en liten andningspaus. Sovit gott idag (sover alltid bra efter nattjobb). Men ett tomt kylskåp mötte mig när jag vaknade, så det blev storhandling ikväll. Och Maja är överförtjust i alla tomma papperskassar! Pigg som jag var ikväll,och glad att jag inte ska till jobbet inatt igen, så blev det lasagne middag ikväll,gladde alla här hemma, från äldsta sonen som är sjuk, till maken som kom hem 19.30. Nu laddar jag för att se " Torka aldrig tårar utan handskar" sista avsnittet på svtplay. Får nog ha näsdukar bredvid mej antar jag.....puh...

4 kommentarer:

Susanne sa...

Glöm inte att ta fram massor med näsdukar.

Anna sa...

Jag har fortfarande inte hunnit se Torka aldrig tårar utan handskar men jag ska sätta mig vid svtplay och titta jag också.

JaanaM. sa...

Skönt med en lugn natt! :)

www.helga1.bloggplatsen.se sa...

Jag såg del 3 igår kväll på hotell i Karlskrona... Mycket bra!!