lördag 8 december 2012

Tapet och färg val idag

I morse vaknade jag 05.30 och låg och funderade...på jobbet...på julen....på renoveringen...grrrrr!!!! Somnade om vid 08 tiden (för jag vägrar gå upp 05.30 en lördag morgon!) och blev väckt vid 11-tiden, då var faktiskt huvudvärken borta :). Idag har vi fortsatt tömt rummet, varit till Sörab och slängt en hel massa grejor! Och så varit till färghandeln och valt fondtapet och färg till vårt "nya" sovrum, det gick fort- hittade denna fina tapet,så den fick det bli! Nu ser jag just att "Så mycket bättre" började redan kl 20, jag trodde det började 21!!!!!!.......suck!

10 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Lite tidigt att vakna så vad bra att du kunde somna om!
Tapeten är ju jättesnygg, det kommer att bli toppen!

Kram K

Fru Venus sa...

Det började kl 21 här ;-)
Tapeten är riktigt snygg!

Shamrock sa...

Jag höll oxå på att missa programmet. Zappade förbi det och missade bara 1 minut

Västgötskan sa...

Den tapeten har vi i köket! Jag är skitnöjd med den! Hoppas du blir det med. :-)

Kram M

Anni sa...

Vilken vacker tapet! Det kommer att bli snyggt!

Anonym sa...

Åhh, vilken fin tapet. Verkligen!

Jag som aldrig tittar på "Så mycket bättre" tittade igår. Så nu är jag kär i Darin, precis som alla andra :D

Hovdamen sa...

Jättefin tapet, det kommer nog att bli skitsnyggt!

Petra sa...

Snygg tapet!

Kicki sa...

Lite asiatisk touch, snygg!

Helga sa...

Superfin fondtapet... den skulle jag gärna köpa om vi skulle renovera.

Vi skulle behöva göra om vårt tv-rum som har samma tapet som när vi flyttade in -97. Nu funderar vi på att slå upp en vägg där och öppna upp vardagsrummet mot tv-rummet så v-rummet blir större. Vi får se när det händer. här brukar det ta tid att komma till skott.