lördag 11 maj 2013

Trivselkilon

Tack för fina kommentarer om klänningarna i förra inlägget, de åker med till Malmö! Däremot fick jag inte på mig förra årets sommarbyxor....herregud,jag har gått upp en storlek sen förra sommaren! Det blir bad i vassen i år och köpa större kläder, hur kul är det?! Hm...allt partajande tar ut sin rätt. Nåväl, jag är frisk och har det ju bra ,det är upp till mej att bestämma hur jag vill se ut,svårt att genomföra ibland bara ;-)
Så här såg jag i alla fall ut när jag var typ..4 år, jag ser lite fundersam ut, eller hur? Lillasyster är väl runt året där och vi sitter framför vedboden en varm sommardag. Fint va?
Jag hade en bra natt på jobbet,hjälpte en liten flicka att komma till världen innan jag gick hem i morse. Nu är det två nätter kvar innan semesterveckan...

5 kommentarer:

Mallan sa...

Du ser inte riktigt nöjd ut där nej :-) Hahaha- "bad i vassen"! Skrattade gott åt denna kommentar :-) Kram

kavallinskan sa...

Men vilka sötisar :)
Och fina klänningar!
kramar viktoria

Shamrock sa...

Härlig bild. Större kläder är aldrig kul att köpa, men om det bara var en storlek skulle jag vara nöjd (här är det betydligt mer)

Kicki sa...

Måste varit mycket fukt i garderoben...eller du har större muskler, hursomhelst så måste man vänja sig vid en kropp som inte är som den var när man var 25!!! Så snygg du ska vara i dina nya klänningar!:)
Kram

Ama de casa sa...

Vilken härlig bild på er små sötnosar :-)

Klänningarna var verkligen jättefina :-)