onsdag 27 augusti 2014

En helt okey onsdag...

Lite semesterminnen från Kefalonia idag! Det känns nämligen redan som höst ute?
Idag har jag inte haft nånting inplanerat, och det behövde jag verkligen..inget att göra!!! Tyvärr är sömnen ur funktion, sover för få timmar, men men..förhoppningsvis bara tillfälligt. Har försökt mej på att utforska ett musikredigeringsprogram idag, måste försöka hänga med i svängarna på F&S! Ut på en joggingtur, det gäller ju att hålla igång konditionen om jag nu ska orka leda indoor walking också! Maken också ledig idag inför helgjobb, så vi hade en tanke på att gå ut och äta och gå på bio. Men efter träning och dusch ville vi båda bara vara hemma, så jag lekte Kajsa Warg och tog vad som fanns i kylen och fick till en middag -lite lördagsfeeling med bubbel , och så fick det bli en film på sf anytime : Non-Stop, med bl.a Liam Neeson och Julianne Moore, som jag gillar, filmen var helt okey. Alltså en helt okey onsdag i augusti!

2 kommentarer:

BP sa...

Låter som en perfekt lat lördag! Skönt utan måsten och lite lyxfeeling:-)

Anni sa...

Nämen, igår som det var så varmt och skönt sensomrigt!
Visst ska man festa till det på vardagar också - varför hänga upp sig på vilken dag det är i veckan? Det låter som om ni hade det riktigt mysigt och det är du minst sagt väl värd!