onsdag 11 maj 2016

Vilken kväll!!!




Visst var det en magisk kväll på Globen, och jag skymtade visst förbi efter Rysslands och Islands bidrag.


Vi skymtade Molly Pettersson Hammar och Oscar Zia på Euroclub .


Och här med våra färgglada boor!


På väg hem med första tunnelbanan i morse...


...och även lite mellofeeling på Telefonplan idag när vi var på väg till korvkiosken, vi mötte Wiktoria från den svenska finalen, hon sjöng låten "Save me" . Nu en liten powernap inför kvällen...

Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Ja ingen kan väl ha missat att du verkligen gillar och går in för
Melodifestivalen, hihi...fart och fläkt ska det vara ;))
Vi såg mellon i går också...och Ryssland var nog favoriten.
Ha en fin kväll !!
Kram bia

Ama de casa sa...

Jag kollade, men såg inte skymten av dig... Men den där "skymten" ni fick var lite mer än en liten glutt bara :-)

Ha det fortsatt underbart i Storschlagervärlden!

Avis - men alls inte missunnsam :-)

(Förresten så skulle jag aldrig orka med i det tempot ni har. Kanske F&S inte är så tokigt ändå... ;-) )

BP sa...

Åka med första tunnelbana hem. Hahaha! Nej, jag ska inte kolla när den går. Vilka härliga tjejer ni är! Å att ni orkar - jag skulle nog däcka senast vid 02:00.

Fortsätt å njut! Man lever bara en gång:-)

Ditte sa...

Häftigt! Har nu sett reprisen av uttagning nr 1. Man måste ju hänga med...
Tur att du är vältränad, men har man roligt och håller i gång så märks inte tröttheten förrän efteråt.
Hörde att Globens utsida var "ESC bollen", men missade den. Är ju i den spanska sommarstugan.
Tittade efter dig på tv, men hann nog inte med.
Och att ta första tunnelbanan hem verkar som ett gott tecken...
Njut och ha det allra bäst!

Comsi comsa sa...


Att du har kul det tvekar jag inte en sekund på. Jösses människa hur pallar du? :D)) 🎶🎷🎸

Kram på dig ❤

Comsi comsa sa...


Att du har kul det tvekar jag inte en sekund på. Jösses människa hur pallar du? :D)) 🎶🎷🎸

Kram på dig ❤

Geddfish ♥ sa...

Förstår att du är i ditt esse, nu!
Ser så festligt ut.
Ha en skön dag, kram ♥

Annette sa...

Vilken energi! Jag kommer att få kämpa med att hålla mig vaken tills omröstningen är klar i morgon ;)