tisdag 11 april 2017

Mycket spring i natt...

I morse när solen börjat gå upp tog jag detta foto inifrån mitt jobb. Sprang hela natten mellan två rum, lagom till morgonpersonalen kom så lämnade jag över båda patienterna, som snart skulle föda, så jag hann inte vara med vid själva förlossningen, men efter drygt 10 timmar vill man bara hem till sängen!

Sonens intervju gick bra, han gick vidare och fick göra 4 tester online, och idag fick han reda på att han gått vidare till nästa intervju som blir efter påsk. Annat än anställningsintervjuerna på landstinget, vad jag vet brukar det vara EN intervju?!

Bara sovit 4 timmar idag, så ska försöka vila lite nu innan natt nr 2....

6 kommentarer:

BP sa...

10 timmar - det är verkligen lång tid, speciellt då ditt jobb är ju ganska så krävande både fysiskt och pskykist!

Toppen att sonen har gått till "nästa omgång". Duktig kille!
Så landstinget har bara en intervju vid nyanställning. Vid senaste jobbet jag fick 2005 fick jag göra tre vändor innan jag fick drömtjänsten.
Så nu håller jag tummarna för att sonen får jobbet.

Önskar dig en natt med mindre spring!

PS. Får man fråga vilken slags jobb han söker? Du behöver inte svara om du inte vill. DS.

Comsi comsa sa...


Vet du - jag tror din son får jobbet. :)
Tio timmar är lång tid, tur du tränar och har energi som få.... :)

Kram på dig ♥

Ditte sa...

Du har kpnga pass och tur att du är vältränad, men visst tar dte på ändå. Sknt att komma hem och att ha nära hem. Jätteroligt att sonen gick vidare och nu håller jag tummarna för att resten också ordnar sig. Önskar dig en lugnare natt.
Kram!

Ama de casa sa...

Verkligen långa pass ni har. Beundransvärda insatser!

Jag ser att påsken är på ingång även hos er ;-)

Fortsätter att hålla tummarna för duktiga sonen!

Susanne sa...

Märker att jag varit lite frånvarande, trodde du var kvar på Malta.

FREEDOMtravel sa...

Ja, företag kör nog mycket tester... Jobbet som jag hat nu (landstinget) var EN intervju. Innan dess sökte jag på Socialstyrelsen. Då var det två intervjuer.