fredag 19 maj 2017

Balkonghäng med bubbel

Sommaren kom idag, och Maja har hittat en plats på balkongen.

Efter en skaplig natt i telefonrådgivningen ( där jag tydligt hörde klockans tickande på väggen, tack vare nya hörapparaterna?) så vaknade jag på eftermiddagen  och njöt av att veta att jag är ledig i natt. Var bjuden till bästa vännerna, och numera också grannar- på balkonghäng med bubbel! Kan en fredag sluta bättre? Maken anslöt senare efter sitt jobb, han hade idag hamnat i Östersund för att laga ett flygplan. Nu hoppas jag få sova gott i natt .

7 kommentarer:

BP sa...

Perfekt:-)
En bid säger mera än tusen ord - jag menar Maja alltså plus jordgubbarna:-)

PS. Ni hade varmare i 08 än vad vi hade här - två grader varmare alltså;-) DS.

Anonym sa...

"When you come to the end of a perfect day" eller rättare sagt:
"When a day comes to a perfect end."
Låter helt underbart; kul att ha goda vänner i närheten.
Trevlig veckända önskar

Ruth i Virginia

Ama de casa sa...

Så härligt det där såg ut :-) Men tyyyypiskt katter att sno alla sittplatserna på en enda gång... ;-)

Hoppas du har sovit gott - gomorron!

Geddfish ♥ sa...

Lilla Maja, ja katter vet. Helst ska de ligga i vägen. De vet sin plats, för de är ägare.
Härlig balkong, ha det gott i sommarvärmen!
Jag är så nyfiken på dina nya höron....
Kram 💚

Ditte sa...

Så mysigt! Och dessa ljumma kvällar vill en så gärna ta till vara-
Maja ser då ut att trivas i sin stol, men kanske behöver hon en filt eller kudde för extra komfort.
Så skönt att din nya hörapparat verkar fungera bra.En skön känsla!
Kram och trevlig lördag.

Ami sa...

Så skönt att dina hörapparater verkar fungera! Och så mysigt med balkong häng och bubbel :)
Kram

HWIT BLOGG sa...

Balkonghäng med bubbel är inte dumt alls :)
Ha en fortsatt skön helg nu...
Kram från Titti