tisdag 2 november 2010

Ryggen lite bättre...

Godmorgon! Ja,visst är jag orolig nu för att ryggen ska bli sämre,men som tur var så var jag placerad på BB-sidan i natt,och där är det mycket lugnare än på förlossningen. Passade på att låna en TENS-apparat under natten,och tänk att i morse när jag åkte hem så kändes ryggen bättre! Peppar peppar! Låg en stund på spikmattan innan jag somnade.
Vill inte att det ska bli som i juni,när jag inte kom ur sängen. se inlägg här!
Så jag kan jobba i natt,för en karensnatt är inte att leka med,minus 2500kr på lönen. Nej,jag tar mej till jobbet för ännu en natt ,och däremellan bara vila vila vila....

7 kommentarer:

Kicki sa...

Var rädd om dig! Kram

Susanne sa...

Ja visst är det hårt att ha en karensdag. Det är mycket pengar vi förlorar på bara ett arbetstillfälle. Jag ser alltid till att ha minst 10 komp-timmar som jag tar ut på lönen om jag går sta och blir sjuk för 10 timmar komp ger nästan lika mycket pengar som dras i karens. Krya på dig=)

Tess sa...

Skönt att det känns lite bättre och jag håller alla tummar att det får förbli så nu!
Ta hand om dig.
Kramar

Anne-Lie sa...

Karens är helt klart surt men det är oxå en helpajjad rygg!

4U2 sa...

Ta det så lugnt du kan.

Marie sa...

Jobbigt med ryggvärk.
Hoppas att natten går bra.
Stor kram

Katarina sa...

Hejsan! Tack för din kommentar på min blogg, kul att du gillade den! Tyvärr så råkade jag nyss radera hela blogginlägget när jag höll på att redigera bland inläggen. Hehe, så kan det gå! Ha det gott :) Och välkommen åter :)