torsdag 18 november 2010

Bilkörning och uppvaktning

Ett kort men givande besök i Falun. Så här vackert var det inte idag när jag körde hem igen,nej det var igår på vägen mot Falun som solen sken . Mina Hoforsvänner gratulerade mig i efterskott i förrgår.
På födelsedagskortet stod : "Kommer du ihåg när: ..300.000 människor samlades i Woodstock för att lyssna på rockkonsert 1969? ( Nej,det kommer jag inte ihåg) Pratar du om ...Björn Borgs och Ingemar Stenmarks glansdagar? (jo,det kan väl hända) Tycker du om att ...säga att du är i dina bästa år? (det stämmer precis!) I så fall måste du vara 50! ;)
Fick så fina smycken,foto kommer.

Nu har jag en del på kalendern den närmaste tiden,förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt. I helgen är det dags för Svettisdagarna! Men först ska jag jobba i natt...häpp!



6 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Så kul att firandet aldrig tycks ta slut!

4U2 sa...

Grattis i efterskott.

Kicki sa...

Nej, men har du fyllt 50! Då kanske det inte är så farligt iaf;)
Grattiskram i efterskott!

Helga - precious sa...

Vad gulligt av dem att fira dig så här i efterskott!

Eva sa...

Önskar dig en himla trevlig helg!
Kram Eva

Anna sa...

Grattis igen, glömt om jag sagt de :)
Måste vara åldern, haha.
Kramis Anna