söndag 4 september 2011

IDOL har börjat! I morrn hejar vi på Tony

Idag har hela familjen varit på Ulriksdals Wärdshus och ätit deras goda smörgåsbord. Äldsta sonen fyller 21 år på tisdag, och jag tänkte att vi firar honom lite redan idag. Lite bilder kommer i morgon. Nu får ni istället se ett klipp med en kille som jag håller tummarna för i morgon på IDOL, Tony Weseth...en musikalisk kille här i grannskapet,klasskompis med yngsta sonen- och troligen är det hans två syrror (de är trillingar!) som hemligt har skickat in brorsan som förslag till Idol! Jag jobbar ju i morgon,och vete tusan om jag hinner se programmet...men håller tummarna ändå för att han går vidare!

5 kommentarer:

Sus sa...

Snygg kille som kan sjunga? Han går lätt vidare =)

Och vet du att du kan göra kommentator-rutan till pop-up så man inte behöver 2lämna2 bloggen för att kommentera.

Jämför med min ska du få se.

Anonym sa...

Om jag tittar, ska jag hålla tummarna lite extra... :)

fialia sa...

Härligt att gå ut o äta ibland, får hålla tummen då för grannpojken, har aldrig sett idol.
ha de Fia

Helga - precious sa...

Kul! Jag ska se på TV4-play när jag kommer hem...

Anni sa...

Visst är det kul att Idol är igång! Men jag gillade inte Alexanders inställning att "det här är ingen sångtävling, det här är en tävling i artisteri". Jag har alltid irriterat mig på artister som kommit till Idol och tävlat mot de rena amatörungdomarna - tycker att Idol ska ta sångare och GÖRA artister av dem.