onsdag 14 september 2011

London ett minne blott,inslängd i vardagen igen

Inkastad snabbt i vardagen igen. En intensiv natt på jobbet,ingen rast att prata om under natten. Två förlossningar,varav en sugklocka strax innan hemgång. Yr när jag så småningom fick åka hem. Tänkte kanske hinna med ett core pass ikväll kl 19 innan jobbet (bra för min rygg) men icke sa Nicke. Sov till 16.15 och behövde bara få mer återhämtning! Så jag ställde mej i köket och gjorde Linas matkasses kokosdoftande morots och linssoppa med lime...puh!
Nu en natt till.
Njuter lite av mera London bilder...
Piccadilly Circus, Big Ben, Westminster abbey (där de väl gifte sig prins William och hans Kate?), Camden Market, och Paddington Station..var det inte därifrån Harry Potter tar tåget till sin skola vad den nu heter? Och ja, fiskpedikyren var kittlig och helt underbar! Vattenpipan smakade lakrits och lite hostigt var det ju, när jag inte rökt på över 20 år ,hihi!





2 kommentarer:

Sus sa...

Måste åka dit känner jag!

Anne-Lie sa...

Hogwards är skolans namn;-)) Hoppas få med mig grabbarna till London när jag fyller 50 - tur att jag har något att längta till + spara slantar till!