tisdag 4 oktober 2011

Tillbaka till verkligheten


Nej,några Venedig bilder hinns inte lägga in idag, jag hamnade istället på F&S där jag akut fick köra ett pass för en kollega som fick förhinder nu sent ikväll.
Det var premiär i våra nya lokaler i köpcentrumet Stinsen. Så häftigt!!!!
Dagen har varit fylld med ärenden- hos optikern, hämtat nytt körkort, handlat.
I morgon ska jag upp tidigt igen, brrr..inget jag känner för. Till jobbet ska jag i alla fall för en heldag i Hjärt och lungräddning på barn, inte nyfödda dock...

Var Venedig resan bara en dröm,eller har jag varit där?

4 kommentarer:

fialia sa...

Ja, tänk vad fort man e tillbaks i verkligheten. Du får gotta dig med foton o göra om resan i sakta mak hemma.
ha de Fia

Kicki sa...

I så fall var det bara en dröm för oss också:)

Eva sa...

Usch, ja man kommer snabbt tillbaka till dom vanliga rutinerna. Bra eller dåligt - efter mina sommarsemestrar tycker jag det känns skönt. Fast just nu hade det inte gjort något om rutinerna ändrades lite =)

Till det bättre då alltså.

Kram

Malla sa...

men åh, Venedig - hur fint var det inte där då!?