fredag 9 november 2012

La Dolce Vita igår..idag..inte lika ljuvligt...



Vilken kväll det blev! Vet ju att After Dark kan leverera, snacka om glitter och glamour! Underhållning i världsklass! Fantastiska dansare, mycket hud och bra musik, många skratt och fantastiska kläder ( och vi fick med Nils-Albert på bild- han har varit med i After Dark sedan starten 1976)!!! Ja,igår var det verkligen "Det ljuva livet". I morse vaknade jag kl 07, och jag mår som jag förtjänar. Hrm...en utekväll tar ut sin rätt...

7 kommentarer:

Agneta sa...

Vad kul ni verkar ha haft!!

fialia sa...

Bara det är värt att må som man förtjänar e de helt ok, o det vekar d ju ha varit.
ha de Fia

Sus sa...

Härlig kväll!

Vi är lite lika där du och jag. Jag har svårt att låta bli alla dessa fantastiska föreställningar!

Fru H sa...

Men åh så trevligt! Då kan det vara värt lite huvudvärk dagen efter. :-)

Petra sa...

Men oftast är det värd det!

Vero sa...

Lite kan man ta så där dagen efter om man är nöjd med kvällen före, eller hur var det? ;)

Önskar dig en fin lördag!

Mallan sa...

Det var det säkert värt :-) Jättesnyggt halsband hade du på dig också! Kram