torsdag 11 juni 2015

Missade Kalla Fakta igår...

En trevlig överraskning väntade mej på jobbet av en nybakad barnmorska! Alltid kul med uppskattning, och alltid kul att få lära ut detta speciella yrke! Jag såg inte Kalla Fakta igår ,och vet inte om jag orkar se det heller, så vinklad som den är. Det handlar om den mamman som dog på den nya kliniken BB Sophia, men läs gärna bloggen :En barnmorska-en födande angående gårdagens program om ni är intresserade!   Nu måste jag skynda vidare till sista IW passet för terminen innan jag ska jobba i natt. Inlägg 98/blogg100

6 kommentarer:

BP sa...

Har inte heller sett Kalla Fakta, men det måste nog vara betydligt mera känsligt för dig att titta på programmet.

Så fint med uppskattning. Den är du såååå värd - både uppskattningen, innehållet och den fina solrosen:-)

Comsi comsa sa...



Såg inte Kalla Fakta men vet vad det handlar om... Visst vinkas det till och man vet inte vad man skall tro. Det finns många sidor av en och samma sak....

Hoppas du får en bra jobbnatt!

Kramen ♥

Ama de casa sa...

Trevligt med uppskattning :-)

Har inte heller sett Kalla Fakta...

Kolonilotta sa...

Ska in och läsa bloggen nu direkt för jag såg inte heller programmet!
Ha en riktigt fin helg!
Kram.

Guldkryckan sa...

Såg programmet lite, ska kolla in bloggen där.
Ha de fint.

Guldkryckan sa...

Såg programmet lite, ska kolla in bloggen där.
Ha de fint.