söndag 19 september 2021

Skyltsöndag

Kan ju inte riktigt glömma den fantastiska fest vi var på igår med temat USA, här är några av ungdomarna och deras outfits! Visst är de fina!

 En fest vi sent kommer att glömma med sång ,musik och god mat och att få träffa så många av alla släktingar, de var ju ett tag sen nu vi sågs tillsammans!

BP:s härliga skyltsöndag börjar med en skylt från mitt Friskis&Svettis.

Sen blir det tokigheter från nätet...håll tillgodo!
Hehe!
Nja, tror inte att jag joggar där!
Gulligt!
Aha!
Just det!
Dumt!
Ojdå!
Ack ja!

Okey!


Orsakullan undrar idag :
  1. Från mitt hem...
  2. ...får ni nu se Molly och hennes nya favoritställe att vila på!



12 kommentarer:

Paula Merio sa...

Jack Nicholsons fråga är ju väl motiverad, för visst får man del av immuniteten i samband med uppätandet, hahahahaha
Annars gillar jag nog Molly bäst, viket härligt krypin hon har, såna älskar ju katter. Och dessutom matchar de hennes färger perfekt
Kram

Geddfish ♥ sa...

Roliga skyltar och de från nätet har jag nyligen upptäckt också!
Rasande roliga!
Skyltsöndagskram!

Klimakteriehäxan sa...

Oj vilken imponerande skyltskörd! "Give it to your mother" är ju superb. "Missing dog" - så bra!!!! För egen del har jag kammat noll, andra skyltsöndagen i rad. Olika falla ödets lotter. Man får vara glad ändå!

Klimakteriehäxan sa...

PS ujujuj vilken gullig katt du har!

Ditte sa...

Förstår att det var en riktigt rolig och minnesvärd fest. Och extra roligt att man ses inom olika åldersgrupper. Tyvärr inte så vanligt här i Sverige. Ungdomarna är verkligen jättefina. Och en härlig bild.
Redskapen/maskinerna från F&S känner jag igen från mitt rehab.
Kul skyltar från nätet som bjuder på flera skratt. Du är verkligen fenomenal på att hitta dem.
Fina Molly! Hon ser verkligen ut att trivas.
Kram!

BP sa...

Börjar bakifrån! Bilden på Molly är en hundrapoängare. Vilken suverän fotograf du är med världens bästa fotomodell - såklart;-)

Barnaskaran var verkligen imponerande och klädseln väldigt "sydstatsmässigt";-) Bra skyltning där, men var var dina söner;-)

Skultarna - så jag skrattade. Har ju sagt det så många gånger förut, du är suverän på att hitta roliga skyltar på nätet.

Så himla bra skyltat. Ja, du har ju skämt bort mig:-) Tusen tack för länken och dina toppen skyltar:-)

dianasdrömmar sa...

Vilken härlig fest kram

Carita Liljendahl sa...

Hahaa, många fyndigheter och kloka ord här. Den där med vaccinet var i min smak, då jag har lite grotesk humor ibland :-) Men många andra var också kul på ett sätt som man kan kalla rumsrent, som inte borde reta nån 😂
Temadagar är roliga!

Ama de casa sa...

Dom var verkligen fina där i sina Amerika-outfits, ungdomarna :-)

Verkligen en uppmuntrande skylt! Fast jag tycker det är konstigt att "grym" kan ha två så vitt skilda betydelser... ;-)

Dina skyltar från nätet är som vanligt himla roliga - tack för morgonens största och flesta asgarv :-D

Vilken fin koja hon har fått, Molly! Förstår att det blivit en favoritplats :-)
Kram

Anki sa...

Ungdomarna är verkligen fina där!
Härliga skyltar från nätet!
Så mysig sovplats hon har där Molly!
Ha en ny fin vecka!
Kram

znogge sa...

Snyggt skyltat som vanligt och vilken härlig bild från festen. Så fina ungdomar :D

Kram och god måndag!

Åke sa...

Ha ha många roliga skyltar här. Du är grym & Skjutbanan med motionsslingan åt samma håll var så bra :)