lördag 12 oktober 2024

Hoppa på tåget

Idag hänger jag på lokföraren Åkes tema "hoppa på tåget" ,idag är det ordet garage som gäller. Då passar ju detta garage bra in, garaget som vi har köpt till Samuel att leka med när han kommer hit. Det finns nycklar till de olika garagedörrarna , i samma färger som dörrarna, och nu vet han precis vilken nyckel som går till vilken dörr!

Natten på jobbet var mycket mer rimlig än de sista två nätterna som jag gjorde i början av veckan, gudskelov! När jag cyklade hem i morse stannade jag till för att ta ett foto med hösten färger. Sovit till kl 17 idag, så nu är jag redo för natt nr 2!


 

5 kommentarer:

BP sa...

Vilket gulligt garage! Samuel verkar vara en intelligent grabb:-) Skoj att no köpte lite leksaker till honom som är kvar hos er, då slipper föräldrarna ta med sig dem varje gång Samuel kommer på besök.
Skönt att höra att natten var dräglig. Nu hoppas jag att även den här natten blir det. Håller tummarna!

LillaSyster sa...

Fint och pedagogiskt garage till sötaste Samuel =) Hoppas att det blir en bra natt!

Äventyret framtiden sa...

Det där är det gulligaste garage jag någonsin har sett...
Hoppas att din natt blir lugn på ett lagom sätt.
Kram

Åke sa...

WOW!!! Det var ett sött garage. Trevligt att du var med och visade upp det. Hoppas natten går bra och tack för länken!

Znogge sa...

Vilket gulligt garage ni har köpt till Samuel. Vi har också lite leksaker här hemma som barnbarnen kan leka med.
Hoppas den kommande arbetsnatten blir bra och lagom framförallt!
Kram och god kväll!