lördag 24 maj 2008

Everything has a beginning..


Lördag! Och ESC final! Va kul det vore om Charlotte vinner ikväll! Låten är ju jättebra! Hon borde vinna!....
Pigg och glad var jag i morse när jag vaknade,trots grillkväll med goda drinkar hos vänner! Vädret är ljuvligt,sol och blå himmel! Och jag är ledig ;)
Det blev frukost på uteplatsen,med doft av syren!...
Satt en stund i solen innan jag gav mej ut på en joggingtur! Skönt nog kändes det att jag var i form,och det kändes lätt att springa,allra helst med "Hero" i Ipoden! Tyvärr fick jag lite skoskav,så nu har jag en blåsa på hålfoten,hm...
Snart ska vi grilla kyckling, och sen ska jag in till söder för att tillsammans med vänner se ESC.....
Go Charlotte Go!!!!!

1 kommentar:

Drömma-Lotta sa...

Men hallå, du är ju barnmorska ser jag!!
De enda människorna som jag har som idoler, inga musiker här inte ;-)
Jag jobbar ju extra som doula här i Göteborg så jag träffar på dina kollegor titt som tätt.
Det bästa jobbet har jag av oss dock, dels för att jag får följa mina klienter hela vägen och så för att jag mer är intresserad av coach biten än det medicinska.

Iallafall, ha det fint framför tv:n ikväll och tack för fin kommentar :-)
Kram från Drömma Lotta