fredag 23 maj 2008

Sverige till final i ESC!!!

Så spännande,en egen blogg! Börjar med att visa en underbar bild på vår katt Maja.

Ungefär såhär känner jag mej idag...lagom trött.

Blev inte mycket sömn i natt är jag rädd, låg och läste Stieg Larssons sista bok: "Luftslottet som sprängdes"alldeles för länge!

Klockan ringde redan vid 07.15, jag var tvungen att gå upp och se till att killarna inte försov sig. Sen kunde jag inte somna om!

Men jag ska inte klaga, är ledig denna fredag..och har inga måsten som ligger över mej.

Har sett till att vara ledig denna ESC vecka,älskar att se detta spektakel! Och extra kul är ju att Charlotte Perrelli tog sig vidare till finalen i morgon,jättekul! Så himla proffsig hon var på scen igår! Nu håller vi tummarna för henne i morgon!
Nu doftar det pannkakor från köket! Äldsta sonen har kommit hem från skolan och står i köket och gräddar pannkakor!
Kram!

1 kommentar:

ika sa...

ja det var lite irriterande att doktorn gåt på lunch, men men det är fredag och även läkare är människor :P

förresten bilden på kissen var riktigt söt.

Trevlig helg

kram ika