söndag 10 maj 2009

VM BRONS!!!!!

Grattis Tre Kronor till VM bronset!!!!!! De är ju helt fantastiska!!!! Såg bara slutet av sista perioden,och jag hojtar och står i ,kan knappt titta...så spännande är det! De var väl värda detta brons,efter att i två år ha missat en medalj i VM :)
Och ni minns väl 2006,då vann Sverige både VM-guld och OS-guld i ishockey!
Jag minns tyvärr att jag missade finalen i OS februari 2006,då var hela familjen på Gran Canaria,och jodå,vi hade TV och kunde se matchen. Men lilla jag som vägrade äta de oaptitliga hamburgarna som resten av familjen smaskade i sig till lunch den dagen, blev rejält magsjuk av en fräsch(?) tonfisksallad!!!... Så jag låg till sängs med magkrämpor. Ack ja,det var inget roligt minne....

Nu ska jag strax till jobbet igen för att göra min tredje natt.....

1 kommentar:

Anni sa...

Själv knallade jag runt på båten från Danmark och hörde lite i högtalaren i "taxfree"-shoppen. Hörde att Djurgården förlorade i fotboll också, så jag var inte speciellt sportintresserad just igår...