onsdag 3 juni 2009

Ikväll :Norra Brunn!



Fick lite mersmak av "Norra Brunn Comedy",var ju dit i december och skrattade så jag kiknade! Ikväll är det dax igen! Vi är några tjejer som ska ses,och bara häromdagen så sa min kompis :-Varför inte ses på Norra Brunn? sagt och gjort,hon bokade bord,så nu ska vi både äta och skratta ikväll. Kvällens ståuppare är :Johan Glans och Johan Rheborg!!!!! Visst har vi tur? Vi ses snart tjejer!

PS. Roar mej inte bara,har idag pinat mej ut i regn och blåst för en längre joggingtur...bläh! DS

3 kommentarer:

Anni sa...

Tänkte just säga att folk tycker att jag roar mig mycket, men det finns fler som kan!

Och jag bara undrar, varför inte?

Ha kul!

Mia S sa...

Hoppas det blev lika kul denna gång... och vilka fina bilder du börjar få till, riktigt fina !!
Kram och godnatt..

Katinka sa...

Vad roligt! Johan Glans är bra han. Och ja, du är utmanad. Hann inte säga det innan du upptäckte det själv ju...