tisdag 13 oktober 2009

I Loved Another Woman

Inte bara makens brorson är duktig på gitarr,även brorsan själv,d.v.s min svåger kan spela! Lyssna bara på detta!!

På mina lediga dagar får man passa på att träffa jobbarkompisar,så man hinner prata lite också,på jobbet hinner vi inte det alla gånger! Idag var det dags för lunchträff med några av dem. Hur mysigt som helst att i lugn och ro,utan att bli störd få äta gott och prata! Sen har man ju alltid massa ärenden att uträtta dessa lediga dagar,men det började ju regna, så jag åkte hem istället och bakade en smulpaj med hallon och blåbär till en rykande god stor kopp kaffe och hamnade här istället! Inte helt fel det heller :)

Somnade så klart framför filmen igår kväll,tre gånger fick jag spola tillbaka filmen en snutt för att jag somnade hela tiden! Faktiskt,trots många bra skådisar,så var filmen inte så bra som jag trodde,men visst,klart sevärd,den får betyg 3 av 5.

5 kommentarer:

imse sa...

Efter tre jobbnätter är man rätt slut. Inte konstigt att du somnade framför filmen. Och sätta sig här en ledig dag, är väl jättebra.

Kram

Mia S sa...

Vilken bra musik, här inne svängde det skönt !
Kram ♥

Anne-Lie sa...

Kul att ni träffas även på fritiden! Känner igen det där med att inte hinna prata så mycket under arbetet!

Den där pajen låter inte dum inte;-))

Anni sa...

Det låter bra, men hu så läskiga de såg ut i den där upplösningen!

(och jag kan utan problem somna framför en film även om jag inte jobbat natt...)

Taina sa...

De spelade riktigt bra och det var en fin version av I loved another woman. Klart godkänt!

Hahaha, så du somnar till filmer du med? Det spelar ingen roll om det är en bra film. Jag sover som en stock innan den är slut! Sömnmedlet liksom sprutar ut ur TVn. Och bara på mig.

Hoppas du hinner uträtta det du ska på din lediga tid nu och att du får lite trevligare väder.

Hälsningar från ett ovanligt kallt Connecticut...brrrr
Taina