tisdag 27 oktober 2009

Suspicious Minds

Idag har jag bjudit mina killar på en klippning hos min underbara frissa,som ju också är jympaledare. Hon är redan färdig med sin musik till vårens pass....hm...så nu fick jag lite panik. Men hon delade med sig av sin musik,och denna låt med Brolle är med på hennes nya pass, helt underbar,eller hur?

Haft en mysig dag med mina stora killar,vi fortsatte till Kista där vi åt lunch tillsammans,och tittade lite i butikerna. Ikväll funderar jag på att se dvd:n Australia,kan det vara något?

5 kommentarer:

Anni sa...

♥ Brolle rules ♥
(har du inte sett Buddy Holly?)

Anni sa...

Ännu bättre gjorde han denna:
http://www.youtube.com/watch?v=5UNtDqH-EKA
men den passar kanske till vilan?

Taina sa...

Vad bra han sjunger! Jag såg honom i Kungsträdgården för många herrans år sedan. Innan han blev så där känd. Bra röst har han i alla fall.

Vad är det för typ av gympa du leder?

Kramen!

Susjos sa...

TACK Anni för Brolle tipset,vilken röst han har!!!Nu blir jag nyfiken på Buddy Holly,går den än tro?

Taina: Jag leder basjympa på F&S,och Ki-balans.

Helga - precious sa...

Det var faktiskt lite skönt att vara ensam en stund. Tyvärr måste jag till tandhygienisten nu och det är bara skönt efteråt ;)

Australia skulle jag också vilja se...