fredag 15 januari 2010

Energirik fredag

Alltså,jag kan inte komma upp tidigt! Sov till kl.10.30,och det var helt underbart! Pigg och glad som en lärka idag. Så när sonen ringde och frågade om han fick låna bilen ,så sa jag glatt ja! ( inser nu att det kan bli en vanlig fråga?)
Började dagen med att baka bullar (!) Drömde nämligen om bullbak i natt,och fick för mej när jag vaknade att jag skulle baka,haha! De blev jättegoda...gjorda på riktigt smör...

Sen en promenad i det vintriga vädret,så skönt med mildare väder. Vår katt Maja är som en kalv på grönbete,skuttade runt ute,hon har ju hållit sej inomhus dessa kalla dagar.
Och så är det ju fredag,och jag ska inte jobba i helgen!!! Så skööönt!




Igår kväll (natt) hittade jag Photofunia....





2 kommentarer:

imse sa...

Tack för ett härligt positivt inlägg!

Kram

Anne-Lie sa...

Energirik dag - syftar du på bullarna eller har du laddat batterierna;-))

Men jag tar gärna en eller kanske två av bullarna var så säker.