söndag 17 januari 2010

Lördagen i bilder...

Först ut på promenad igår...



Mycket snö fortfarande.Lyssnade på jympamusik och funderade på att det inte alls känns färdigt ännu...nya jympapasset,suck!



Sen blev det stressigt värre att hinna fixa till sig till kvällens roligheter! Hann smaka en Caipirinha i alla fall innan vi drog in till stan.












Wallmans salonger,god mat,men ack så lite! (blev en tunnbrödrulle på väg hem!) Vackra tjejer och killar som sjöng och dansade,och så den här...öhum kaninen??
För sonen var det "payback time". Mitt i natten bland hundratals taxibilar mitt på Hamngatan,där det var massa vägarbeten och svårt att stanna, så kom han vår son med vår bil och körde oss hem (via korvmojen...)! Gullungen! Inte nog med det,sen hämtade han lillebror med kompisar som också varit på kalas!
Idag har jag sovit hela dan! Och nu ska här laddas om för jympa och Ki-balans....puh...






3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Har precis skickat iväg grabben som varit vår chaufför de senaste åren - nu måste vi se till att motivera någon av de andra två att ta sitt kort!

Men det låter allt lite galet att behöva stanna och äta mat efter en helkväll på restaurang! Men det verkar som om nöjet var helt ok!

imse sa...

Visst är det dags för barnen att agera chaufförer när de fått sitt körkort. Och de brukar gladeligen göra det. I början.=)

Kram

Susjos sa...

Anne-Lie: javisst är det galet,så lite mat för så mycket pengar!! Hm...

Imse: Jag passar på nu,sonen kör mej precis vart jag vill! haha!!