måndag 21 juni 2010

Semesterstart och skavsår

Tidig semester i år,känns helt okey faktiskt. Förra året kändes det så länge att vänta till sent i juli innan semestern började. Fast det får gärna bli lite varmare ute tack!

Började semestern med att luncha med kollegan/sexandthecity/schlager- väninnan i stan. Tejpade fötterna och tog mina high heels på mig dagen till ära,vet ju att väninnan alltid har sina högklackade på när vi ses. Men kände att det skulle nog bli skavsår trots allt där jag trippade fram mot Sergels torg (jodå,blodvite oxå!). Väninnan ringde på mobilen och undrade om jag kunde ta mig ner till NK,men då var jag tvungen att berätta om mina ömma fötter....hon fick ta sig till mig vid Åhléns istället,och det gjorde hon så gärna,för på hennes fötter satt ett par sköna lila converse!!!! Grrrrr....

4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

;-))
inte åt dina onda fötter utan åt situationen

Storarvid sa...

Ha det bra på semestern, och du viiiila fötterna :-))

Öbon sa...

Typiskt! Ha nu en skön semester och låt fötterna läka :-)

kram

Petra sa...

Men dina skor och lack är skitsnyggt!