onsdag 2 juni 2010

28.57- personbästa!

En gravid (!) kvinna sprang förbi mej,jag hörde om sluttider som 24 minuter,men ingen kan stoppa min glädje att jag har sprungit den flacka enkla Vårruset banan (som egentligen inte alls är 5km utan 4850 m) och fått den bästa tiden någonsin på denna bana (och jag har sprungit nästan alla år sedan 1995). Kanske är det mina nya skor,eller kanske är det att man blir äldre och äldre...haha! Men tiden i kväll denna soliga vackra och varma försommarkväll i Stockholm blev : 28.57 !! Jag är stolt! :)


4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Kan bara säga det att ditt inlägg gör mig såååå glad!

Först och främst för din positiva energi som du utstrålar till max!

Sen det att banan var platt och 4850 meter för då känner jag mig lite mer nöjd med mina 46 minuter på en mycket kuperad skogsslinga å idag var det första gången ingen inte ens en gravid sprang om mig;-)) å andra sidan kanske jag var helt ensam i spåret;-))

Anni sa...

Jag säger ingenting om min tid, men visst var det en helt underbar kväll! Och picnicen satt bra efteråt!

Petra sa...

Du SKALL vara STOLT! Bra jobbat till ett toppresultat.

Öbon sa...

Åh vad bra! Verkligen en fin tid.