tisdag 24 augusti 2010

Olika typer av smärta

Nya jympapasset igår gick över förväntan,Tack! :)Jag brukar aldrig vara nöjd efter första försöket,men denna gång så blev jag positivt överraskad över mitt pass. Visst,lite små ändringar kommer det att bli, det är en sak att "jympa" i vardagsrummet och en annan sak att köra samma pass på ett stort jympagolv!
Ont hade jag av skavsåret som jag fick i lördags,och värre blev det på jobbet i natt..ajajaj...haltade runt i 10 timmar och tyckte mer synd om mej än de kvinnor i förlossningsarbete som skrek av smärtsamma värkar! Nej,nej nej--jag skojar bara,hihi...
Mycket att göra var det också, gick på toa först efter 10 timmars jobb! Hann ju inte dricka i natt,och då behövs ju inga toabesök heller!
Nu har jag tejpat foten rejält,så att jag ska kunna springa i tio timmar till i natt.

4 kommentarer:

Petra sa...

Ajajajaj, vad ont! Skoj att passet gick bra.
Kramar

Susanne sa...

Ajajaj, det såg inte särskilt behagligt ut!!! Hoppas det lugnar sig lite på jobbet så du får vila dina stackars fötter... Och man får tycka synd om sig själv=)

Öbon sa...

Hu, vilket räligt skavsår.

imse sa...

Aja baja, dricka måste man göra under ett nattpass.

Jag var ute och promenerade i raskt takt i mina nya skor häromdagen. Höll inte på att ta mig hem. Skavsår på båda hälarna!