lördag 12 februari 2011

Dags för deltävling nr 2


3 nattpass gjorda. Anna du som undrade hur många barn som mest föds under nätterna,så är det nog runt 10 tal som jag varit med om. I natt blev det inte så många,men vi la in c:a 8 mammor under natten,alla hann inte föda innan vi gick hem.
Snart dags för Melodifestivalens deltävling nr 2. Och jag har lyssnat lite mer på låtarna nu. Brolle är given till Globen tror jag,och jag står fast vid att Babsan skräller ikväll och följer med Brolle till Globen! Glitter och glamour vet ni,det behöver vi alltid!
Sanna till andra chansen och Waltz låt likaså. Men "Elektrisk" lät inte bra i sin helhet,så på plats 5 sätter jag mitt favorituttryck "Oh My God" -ikväll med : "The Moniker".
Ha en trevlig schlagerkväll!

4 kommentarer:

Marie sa...

Gott för dig att vara ledig nu. Bara ta det lugnt och se på festivalen ikväll.
Ha en skön ledighet nu.
Kram

Mia S sa...

Ja ja men..mer glitter och glamor så Babsan får min röst..hehe !

Kram på dig ♥

Kicki sa...

Då får vi se hur många rätt du får:)

Tess sa...

Jag ser inte på det, men det räcker med att du är en sån entusiast! :)
Blir glad så det räcker av det :)
Kram