lördag 12 mars 2011

Popular vs In the Club

Så var det dags för den stora finalen! Jag och kompisen sitter med våra oranga boor på parkett ikväll,rad 8 tror jag visst att det var ,vi ska vinka in i kameran ;)
Laddar med musiken i öronen nu när jag ska ut på en liten joggingrunda i solen.
Vem vinner då ikväll? Ja,stora favoriten verkar vara Eric Saade,och inte mej emot.
Men min favorit är nog Danny...
Säger som Delicato: "Lita på magkänslan så vinner rätt bit"
Let the show begin! Tjohooo!!!!!!!!!!!!






11 kommentarer:

Monica sa...

Ha't så trevligt ikväll!
Jag ska titta efter dig ;))

Anna sa...

Ska kika efter er!! kanske inte såå svårt och missa :)
Ha de så kul! Kram

Storarvid sa...

SITTER JUST NU VID TV'n JAG SÅG ER där bakom Marie Serneholt. JAG KÄNDE IGEN DIG DIREKT HA HA Häääftigt.

Ting sa...

Jag såg dig!!!!

Kicki sa...

Jag fotade dig:) Kolla in min blogg sen! Kram

Anne-Lie sa...

Nog syntes ni alltid! å du prickade de två topparna oxå - snyggt jobbat!

Suzesan sa...

YES!!!

Äntligen lyckades du!!Oj du syntes mycket och bra.....Jag sa högt på Harry's till min väninna. Kolla där är Susanne jue. Hon fattade ju inget så jag fick förklara. Haha.

Eric Saade gjorde rätt i att vinna!

Kram
/Susannne

imse sa...

Åh jag såg dig allt! Massor med gånger!

Mitt bästa jag sa...

Å du syntes :) vinkade som en galning till dig :)

Mia S sa...

Ja, såg också !!
Linslus ha ha ha..

Kramen ♥

Kicki sa...

"Låna" bilderna du:)