söndag 3 juli 2011

Jogging, sushi och hårdrock

Dags för lite motion idag,min man lockade med mig till sportfältet där det finns flera slingor att springa. Puh,va jobbigt det var idag,släpade mej runt 5,6 km. Försökte hänga på maken så gott det gick,så jag inte skulle tappa bort mej i skogarna! Men ryggen kändes bra,alltid något! Sen blev det middag i Kista, och där var det folk, förstås,en molnig kall dag som denna.
På Ullevi just nu är det säkert inte kallt. Där är det hårdrock som gäller ikväll, och två av mina sötaste ljuvaste och yngre jobbarkompisar är där ikväll och lyssnar på detta som jag inte alls förstår mig på? :)
Två veckor kvar att jobba innan semestern...nedräkningen har börjat. 6 nattpass kvar!

2 kommentarer:

Mia S sa...

Jag joggade igår kväll och det gick trögt som bara den..har cyklat (istället) ett par dagar eftersom det varit för varmt för jogging !
Men nu är det svalt och skönt igen...kan man sova gott också :)
Kramis...

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Löpning och sushi, tvä av mina favoritämnen! :D