lördag 22 oktober 2011

Stocholms Outlet och macarones

Idag var vi ju tvungna att premiäråka lite med nya bilen. Hamnade av någon anledning på Stockholms Outlet, och nog hade jag kunnat shoppa loss där! Men höll mej och köpte "bara" ett par nya stövlar. Provade för första gången på att smaka en liten "macaron" med pistagesmak (den lilla gula till vänster, min man ville hellre ha en maffig muffin) och jag blev förvånad att den var så god, den ser ju inte mycket ut för världen! Ett fluffigt yttre och ett mjuk lite segt innandöme,mums!

9 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till nya bilen, klart man måste åka o shoppa då:)
Stövlarna passar bilen me :)Kram

Gafflan sa...

Mums säger jag både till fikat och stövlarna!
Gratulerar till nya bilen. :D
Kram

Anonym sa...

Men vilka snygga stövlar och ÅHHH vad jag önskar att jag också kunde ha klack. Kort är jag men har så svårt för klackar.. känner mig inte bekväm. Tror nog att det beror på att jag trivs bäst när jag står stadigt på marken. Är själv ute efter ett par höga svarta stövlar men har inte hittat dom jag verkligen vill ha, ännu. Hoppas din helg är super!! Kram

Anne-Lie sa...

Är ju helt klart inte kunnig i bilar men snygga stövlar det fattar jag vad det är - å dessa är döläckra!
Tycker helt enkelt du gjort ett bra val;-))

Malla sa...

Snygga stövlar!
Jag vart faktiskt också överraskad över att macarons faktiskt var goda...det trodde jag itne :)

Shamrock sa...

Vilka snygga stövlar

Anonym sa...

Kan tänka mig både Macaronen och stövlarna... :)

Petra sa...

Underbart med ny bil! Otroligt snygga stövlar.
Kram

Helga sa...

Snygga stövlr, ny bil och gofika. kan det bli bättre ;)